Alfa Romeo GTV6 by Stefan
Witam.
Od pewnego czasu jestem posiadaczem wymarzonej Alfy Romeo GTV6.
Jest to model po 3 lifcie ( najpierw była Alfetta GT potem GTV2000 i GTV6 przed liftem ).
Auto zostało wyprodukowane w 1983 roku. Do Polski zjechało w 1993 i od tamtej pory miało 3 właścicieli. Wymaga trochę prac zarówno mechanicznych i blacharskich ale to wszystko wymaga czasu i $$$.
W aucie oryginalnie był motor 2.5 V6 12V o mocy 165km. Aktualnie jest on zastąpiony jednostką 3.0 V6 12V z Alfy Romeo 75 QV. Legitymuje się mocą 195km ( nie wliczając modyfikacji wydechu ).
Plany - przywrócenie auta do jak najlepszej kondycji i może zmiana silnika na 24V z 164 QV/Q4.
Samochód jest o tyle ciekawy że posiada transosiowy układ napędowy. Silnik znajduje się na przodzie natomiast skrzynia umiejscowiona jest na tyle auta.
Więcej na ten temat można spokojnie znaleźć na necie. Do dziś takie rozwiązanie oferuje w swoich modelach Ferrari Maserati i Mercedes w modelu SLS.
Tu kilka zdjęć auta ( ciągle czekam na konkretną sesję zdjęciową ). Ostatnie zdjęcia z modelkami są wykonane przez Alberta Guz ( http://www.albertguz.pl/ ) na Naszym pierwszym zlocie.
Więcej informacji i zdjęć mam nadzieję będzie wkrótce.


































Generalnie przód auta wiele osób myli z BMW a tył z Skodą Rapid więc bywa śmiesznie.
Pytanko Oryginalnie auto miało komplet białych lamp na przodzie. jedynie na Francję ( skąd auto zostało sprowadzone ) i częściowo na Szwajcarię były wersje z wszystkimi żółtymi lampami. Waszym zdaniem mam montować komplet żółtych czy białych ?

PS po kliknięciu na foto powinno się powiększyć.


  PRZEJDŹ NA FORUM