Później było już tylko gorzej:
Zaczęło się ratowanie zgniłka.
Komora silnika:
Strona lewa:
Strona prawa:
Bagażnik:
Podłoga + wnętrze:
Przygotował się silnik:
Szpera:
Spowalniacze Rekord 2.2. Obecny stan - nowe; wieczne tłoczki ze stali kwasoodpornej:
Buda, wstępne pasowania:
Kolorowanie:
Skrzynia po przebiegu podobno 96tys. km od nowości:
Zawieszenie przednie po lekkim odnowieniu, wzmocnieniu i poprawieniu kilku kluczowych miejsc słabych w Mantach:
Zawieszenia czekające na montaż:
Funkiel nówka sprężyny -60mm (docelowe połączenie z żółtymi Koni):
Przywrócone do stanu znośnego osłony tarcz hamulcowych:
Właściwie wykorzystywany urlop:
Po oczernieniu siebie i wszystkiego dookoła:
Nowy układ wydechowy, baran poszedł w termobandaż:
|